top of page
Få også med deg.....

Her har du meg:)

Elin Gaulen heter jeg.

Bor på Gaulen Gard i Lindås kommune.Jeg er utdannet Kjole og drakt syer . Har jobbet som vikarlærer på søm linja på videregående, produksjon av brudekjoler,søm av stoltrekk, sydd en del bunader og jobbet litt på Janus.

Etter mye stress og mye sykdom fikk jeg muligheten til å starte min egen bedrift. Noe jeg ikke har angret på.Når vi i 2010 overtok gården heime var muligheten mange.

Letobutikken er på nærmere 100m2. Har allerede solgt flere hunde kjoler.Hatt kjekke veninnekvelder og partyer i butikken.

Usikker på hva fremtiden bærer da jeg er ELSKER å sy, men ikke så glad i å selge. Det er bare slik det er.

For det meste syr jeg ULLKJOLER . De er unike, designet og sydd ho meg av meg.Dette ønsker jeg å fortsette med.Ideer tar jeg imot med takk.

Takk til deg som følger meg her , på face og Instagram.

Elsker kundene mine!!

Velkommen til butikken min, velkommen til å følge meg, kommentarer og delinger er helt supert.

Klem fra Elin Gaulen:)



Arkiv
Følg Leto
  • Facebook Basic Square
bottom of page